راه اندازی VoIP

آیا به راه اندازی VoIP برای ارتقا و یکپارچه سازی سیستم های تلفنی سازمان خود اندیشیده اید؟ اغلب شرکت هایی که با تماس های درون سازمانی ، شهری و بین المللی سر و کار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند ، به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده ، از خدمات VoIP استفاده کنند. به دلیل مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ ، می توان از تمامی ظرفیت های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد. به همین خاطر ، راه اندازی VoIP شامل امکانات جذاب و مختلف می باشد که موجب استقبال مدیران شرکتها در بهره مندی از این تکنولوژی شده است.

سازمانها با راه اندازی VoIP قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه سازی آن با نرم افزار crm ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. شما مدیران شرکت ها با بهره مندی از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت نصب و راه اندازی VoIP سارات و با پیاده سازی امکاناتی مثل صف تماس ، پاسخگویی خودکار ، صندوق صوتی ، نظرسنجی از مشتریان و ده ها قابلیت دیگر خدمات ویپ ، می توانید به صورت حرفه ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.

با استفاده از خدمات VoIP سارات ، با یک تیر چند نشان خواهید زد و ارتباطاتی بسیار ارزان ، با کیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه اندازی VoIP قادر خواهید بود از هر کجای دنیا ، حتی با گوشی هوشمند خود نیز به سرویس VoIP دسترسی داشته باشید.

راه اندازی سانترال

گروه تخصصی سارات در این حوزه توانایی نصب و راه اندازی و پشتیبانی از تمامی سانترال های موجود در بازار را دارد.

با توجه به نیاز شما و بودجه ای که برای راه اندازی سانترال در نظر گرفته اید ما به شما بهترین سانترال ( مرکز تلفن ) را پیشنهاد میدهیم و در تمامی مراحل خرید، نصب، راه اندازی، پشتیبانی و آموزش کنار شما خواهیم بود.



آیا از قابلیت های محدود تلفن سانترال خود خسته شده اید؟

شما را به دنیای نامحدود خدمات Voip دعوت می کنیم …


مهم ترین ویژگی هایVoIP:


کیفیت بالا، کم نظیر و بدون تاخیر صدای مکالمه
پوشش تمام کشورهای جهان
وضوح و شفافیت صدا، بدون وجود خدشه و انعکاس در صدا
سادگی و سهولت کاربری
قیمت مناسب مکالمات
امکان استفاده بدون نیاز به شماره گیری مرکز تلفن
امکان استفاده در تلفن همراه، تبلت، رایانه های دستی و سایر رایانه ها
قابلیت اتصال به سانترال
قابلیت استفاده چندین نفر از یک Account
برقراری تماسهای Point to Point مابین دفتر مرکزی و دفاتر نمایندگی خارج از کشور بر روی بستر اینترنت
امکان تماس با کلیه شمارههای بهصورت مستقیم و با هزینه ناچیز
حذف کد شهر و ده ها ویژگی فوق العاد ه دیگر



راه اندازی ویپ (VoIP) تلفن IP و مقایسه کاربردهای آن با سیستم های تلفن قدیمی

1- راه اندازی ویپ نصب و پیکربندی ساده تری نسبت به سیستم های تلفنی سنتی دارد
نرم افزار سیستم تلفنی ویپ بر روی یک کامپیوتر (به عنوان سرور)، نصب می شود و هرکسی می تواند آن را فرابگیرد و نصب و راه اندازی ویپ (VoIP) را پیکربندی کند. در صورتی که سیستم های تلفنی قدیمی به دلیل پیچیدگی به یک نصاب آموزش دیده نیاز دارد.

2- راه اندازی ویپ و مدیریت آسان به علت رابط گرافیکی تحت وب
یک سیستم تلفن آی پی، یک رابط گرافیکی تحت وب دارد که به شما اجازه می دهد با راه اندازی ویپ (VoIP) ، سیستم تلفنی خود را از طریق آن به راحتی پیکربندی کنید. در سیستم های قدیمی استفاده از رابط های طراحی شده بسیار مشکل است و فقط نصاب های حرفه ای می توانند به طور موثر از آن استفاده کنند.

3- راه اندازی ویپ و کاهش محسوس هزینه های تلفنی
با راه اندازی ویپ (VoIP) می توانید هزینه های تلفنی خود را کاهش داده و یا حتی به صفر برسانید. با راه اندازی تلفنIP برای مسافت های طولانی و تماس های بین المللی به راحتی می توانید شعب و دفاتر خود را توسط راه اندازی ویپ (VoIP) به هم متصل کرده و تماس های داخلی به داخلی و رایگان بین آنها انجام دهید.

4- راه اندازی ویپ و عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از شبکه کامپیوتری موجود
راه اندازی ویپ (VoIP) به شما اجازه می دهد گوشی تلفن های خود را به طور مستقیم به درگاه استاندارد شبکه کامپیوتری متصل کنید (این درگاه می تواند با نزدیک ترین کامپیوتر به اشتراک گذاشته شود) ، تلفن های نرم افزاری نیز می توانند بر روی کامپیوترهای شما نصب شوند ، بنابراین شما نیازی به نصب و نگهداری یک سیم کشی مجزا برای راه اندازی ویپ (VoIP) خود ندارید و با سیستم IP Phone شما انعطاف پذیری بیشتری برای اضافه کردن کاربران و داخلی های جدید دارید.
در ضمن اگر به یک ساختمان جدید رفته اید و هنوز سیم کشی تلفنی انجام نداده اید می توانید تنها با با راه اندازی شبکه کامپیوتری در هزینه ها صرفه جویی کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

5- راه اندازی ویپ ، توسعه آسان و افزایش ظرفیت
یک کامپیوتر استاندارد به عنوان سرور نرم افزار سیستم تلفنی و راه اندازی ویپ (VoIP)، می تواند به راحتی تعداد زیادی خطوط شهری و داخلی ها را مدیریت کند. بنابراین می توانید بدون صرف هزینه برای خرید سخت افزار اضافی، شبکه تلفنی خود را از طریق راه اندازی ویپ (VoIP) گسترش دهید. در سیستم های تلفنی سنتی اضافه کردن خطوط تلفن بیشتر یا افزایش داخلی ها اغلب مستلزم ارتقاء سخت افزاری و خرید ماژول های گران قیمت است حتی در بعضی از موارد ناچار هستید که یک سیستم تلفنی کاملاً جدید خریداری کنید.

6- راه اندازی ویپ همراه است باخدمات بهتر به مشتری و بهره وری بیشتر
از آنجایی که نرم افزار سیستم تلفنی و راه اندازی ویپ (VoIP) برروی کامپیوتر نصب می شود یکپارچه سازی آن با نرم افزارهای موجود در شرکت برای توسعه دهندگان بسیار راحتر است.

7- راه اندازی ویپ و استفاده آسان از تلفن های تحت شبکه
معمولا تلفن های معمولی ویژگی های پیشرفته تلفنی را ندارند و استفاده از ویژگی های پیشــرفته تلفنی مانند کنفرانس، صندوق صوتی و… برروی آنها دشـــوار است در صورتی که با راه اندازی ویپ و استفاده از هر مدل تلفن سخت افزاری (IP Phone) و یا نرم افزاری (Softphone) مبتنی بر پروتکل SIP، تمام ویژگی های تلفنی پیشرفته را خواهید داشت و به دلیل داشتن رابط گرافیکی سیستم تلفنــی ویپ (VoIP) کار کردن با آنها بسیار ساده است.

8- راه اندازی ویپ باعث کنترل و نظارت بهتر از طریق گزارشگیری پیشرفته
با راه اندازی ویپ (VoIP) و ذخیره شدن اطلاعات تماس های ورودی و خروجی در یک پایگاه داده روی سرور تلفنی ویپ، به شما اجازه می دهد یک گزارش پیشرفته از هزینه ها و ترافیک تماس به دست آورید.

9- راه اندازی ویپ و حفظ شماره داخلی در صورت جابه جایی
با راه اندازی ویپ (VoIP) کاربران می توانند در صورت تغییر مکان، دو شاخه دستگاه تلفن خود را به نزدیکترین پورت شبکه یا اینترنت متصل کرده و شماره داخلی خود را حفظ کنند و نیاز به هیچگونه تغییری در نرم افزار سیستم تلفنی نیست. در سیستم های تلفنی قدیمی حفظ شماره داخلی کاربر در صورت تغییر مکان به راحتی امکان پذیر نیست.

10- راه اندازی ویپ و استفاده از رومینگ بین الملل
با راه اندازی ویپ (VoIP) به دلیل استفاده از پروتکل SIP تماس ها درتمام نقاط دنیا قابل دریافت هستند. شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مدیریت مرکز تماس مراجعه کرده و با امکانات نرم افزار مدیریت مرکز تماس ماهان ویپ آشنا شوید.



رضایت مشتریان ما اتفاقی نیست…

اطمینان شما
حاصل سابقۀ درخشان فعالیت ماست
آرامش شما
حاصل پشتیبانی همه جانبۀ ماست
رضایت شما
حاصل کیفیت محصولات و خدمات ماست

راه های دسترسی به ما

تهران - چیتگر - بلوار کوهک - مجتمع طوبی
0901-582-5998